AS3 JUBILÆUMSBOG OPNÅR INTERNATIONAL ANERKENDELSE
Af Michael Møller Petersen, Chief Content Officer, AS3 Transition, den 23. november 2015
Et kvart århundrede i branchen skulle fejres med manér. I AS3 ønskede vi at samle de sidste 25 års erfaringer i ét produkt, som både vi og vores kunder kunne have glæde og gavn af gennem vidensdeling og erfaringsudveksling. 25 år blev til 25 udvalgte cases fra hele vores nordiske forretningsområde – samlet i en stor coffee table book på 260 sider og 2,2 kg.
Bogen er blevet godt modtaget hos vores kunder – og opnår nu også international anerkendelse.
2. PLADS I ROM
The European Association for Internal Communication er en non-profit organisation, som skaber netværk mellem professionelle kommunikatører i 12 lande. Det 60. gang Grand Prix har netop været afholdt i Rom, hvor årets bedste interne kommunikations-projekter blev fejret.
Da jubilæumsbogen er udgivet på dansk og engelsk, og også bruges internt, var den nomineret i kategorien ’Bedste flersprogede udgivelse’, hvor den opnåede en 2. plads i stærk finale, der blandt andet også talte Bosch og Volvo. Peter Straadt, tidligere partner i AS3 Transition, og Michael Møller Petersen, Chief Content Officer, deltog i begivenhederne.
BEDSTE VIRKSOMHEDSKOMMUNIKATION
Til december fejrer The European Excellence Awards de bedste PR- og kommunikationsprojekter i Europa udvalgt blandt 60 forskellige kategorier. 1.600 kommunikations-teams, mange fra veletablerede brands og professionelle kommunikationsbureauer, har indsendt deres projekter til konkurrencen.
AS3s jubilæumsbog er i denne konkurrence nået til finalen i den stærke kategori ’Corporate Advertising’, hvor vi er oppe imod blandt andet COOP Sverige og den hollandske bank-gigant ING.
Vinderne af The European Excellence Awards bliver offentliggjort ved et stort gallashow d. 10. december i Stockholm.